"אני לא פוסל את האפשרות להתפטר מתפקידי" את הדברים אמר חבר הכנסת ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר בראיון לגלי צה"ל.
ח"כ זוהר צודד במהלך הראיון בפירוק הממשלה הנוכחית: "אני מכהן בתפקיד יו"ר קואליציה, תפקידי הוא לשמור עליה – אבל אני אומר ההפך. צריך לפרק אותה" הסביר.
"הדבר הנכון הוא ללכת לבחירות ב-23 לדצמבר, לאחר שמן הסתם לא נצליח להעביר את תקציב המדינה".
