ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לסרטון ההתעללות בכלב אשר נחפש אתמול ואמר: "יחד עם רבים מאזרחי ישראל, גם משפחתי ואני נחשפנו לסרטון ההתעללות בכלב בבת-ים. אי אפשר שלא להזדעזע".
"אנחנו חושבים על הכלבה האהובה שלנו קאיה ורעד עובר בנו. אני מבקש להודות לאזרחים רבים שגילו עירנות וליחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות, יחד עם שוטרי מרחב איילון, שפעלו במהירות" הוסיף ראש הממשלה.
"אני רואה בחומרה רבה התעללות בחסרי ישע – בני אדם ובעלי חיים כאחד. לכן יחד עם טל גלבוע, היועצת שלי לענייני זכויות בעלי חיים, פנינו ליו״ר הקואליציה מיקי זוהר כדי לקבוע רף סף ענישה מינימלי כדי למצות את הדין עם המתעללים".
עוד הוסיף ראש הממשלה: "אנחנו לא מחכים לתמונות מחרידות כדי לפעול בנושא. אנו פועלים רבות למען שיפור מצבם של בעלי החיים בישראל. בשבוע הבא יתכנס צוות בינמשרדי בראשות מנכ"ל משרדי, בשיתוף עם משרדי ממשלה שונים, במטרה לבחון את כל נושא אכיפת חוק צער בעלי חיים והטיפול על-ידי גורמי האכיפה" .
https://www.facebook.com/268108602075/posts/10157749192372076/?extid=0&d=n
