17 בני אדם נעצרו במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) במהלך עימותים אלימים שפרצו בין הפלג הקיצוני לכוחות המשטרה ברחוב שבטי ישראל/שדרות בל לב בירושלים.
כוחות המשטרה פעלו אל מול קיצוניים שיידו לעברם אבנים וברזלים, הציתו פחים וגרמו נזק לרכוש, לרכבים פרטיים ולניידות. כאמור,כוחות המשטרה עצרו 17 חשודים בהפרות הסדר והם הועברו לחקירה.

