accessibility-icon
share-icon
ריבלין. יונתן סינדל פלאש 90
ריבלין. יונתן סינדל פלאש 90

הנשיא ריבלין: אף אחד לא רוצה לחיות במדינה בה שוררת אנרכיה

מערכת C14

מערכת C14

יח תשרי ה'תשפא (06.10.20)

0

like

0

dislike


נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר היום בביקור במרכז השליטה של המשטרה כי "הוא רואה בדאגה את השיח הפוליטי שנרקם סביב ההנחיות למאבק בקורונה ואני רק מתפלל שלא תתפתח כאן שנאת חינם".

עוד אמר ריבלין כי "חופש הפולחן וחופש המחאה הם שני יסודות מרכזיים ויש לעשות כל מה שניתן על מנת לאפשר אותם באופן מירבי בהתאם להגבלות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News