נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר היום בביקור במרכז השליטה של המשטרה כי "הוא רואה בדאגה את השיח הפוליטי שנרקם סביב ההנחיות למאבק בקורונה ואני רק מתפלל שלא תתפתח כאן שנאת חינם".
עוד אמר ריבלין כי "חופש הפולחן וחופש המחאה הם שני יסודות מרכזיים ויש לעשות כל מה שניתן על מנת לאפשר אותם באופן מירבי בהתאם להגבלות".
