נבחרת ישראל בכדורגל רחוקה ב180 דקות מההעפלה היסטורית לטורניר יורו.
בנבחרת מאוד מקווים שאף שחקן לא ייצא חיובי בבדיקות וכדי כמה שיותר למנוע אפשרות של הדבקה השחקנים קיבלו מראשי המשלחת 500 יורו, כדי שכל אחד בחדר משלו.
"זה אולי המעמד הכי גדול שהיינו בו בשני העשורים האחרונים, אולי יותר. אף אחד מאיתנו לא היה במרחק כה קרוב ליורו או משהו ברמה כזו" אמר שחקן הנבחרת אלי דסה.
בתוך כך החל מהיום כל שחקני הליגיונרים (שחקנים שמשחקים בקבוצות בחו"ל) יוכלו לעמוד לרשותו של רוטנשטיינר, מאמן הנבחרת.
