accessibility-icon
share-icon
צילום: באזל עווידאת / Flash90
צילום: באזל עווידאת / Flash90

דובר צה"ל: רקטה שוגרה ונפלה בשטח הפתוח

מערכת C14

מערכת C14

יז תשרי ה'תשפא (05.10.20)

0

like

0

dislike


התרעת צבע אדום נשמעה הערב (שני) בכרם שלום אשר במועצה האזורית אשכול, עקב נפילת רקטה בשטח פתוח.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל".

בהודעת דוברות אשכול נכתב: "לפני מספר דקות הופעלה התראה בישוב באשכול – אין נפילות בתוך היישוב, ככל הנראה נפילה אחת בשטח פתוח מחוץ ליישוב.

לא ידוע כרגע על נפגעים ולא על נזק, הפרטים עדיין בבדיקה. אין שינוי בהנחיות לתושבים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News