התרעת צבע אדום נשמעה הערב (שני) בכרם שלום אשר במועצה האזורית אשכול, עקב נפילת רקטה בשטח פתוח.
מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל".
בהודעת דוברות אשכול נכתב: "לפני מספר דקות הופעלה התראה בישוב באשכול – אין נפילות בתוך היישוב, ככל הנראה נפילה אחת בשטח פתוח מחוץ ליישוב.
לא ידוע כרגע על נפגעים ולא על נזק, הפרטים עדיין בבדיקה. אין שינוי בהנחיות לתושבים".
