accessibility-icon
share-icon
צילום: ויקיפדיה
צילום: ויקיפדיה

דוברת הבית הלבן קיילי מקנאני נדבקה בקורונה

מערכת C14

מערכת C14

יז תשרי ה'תשפא (05.10.20)

0

like

0

dislike


דוברת הבית הלבן צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "לאחר שקיבלתי תוצאות שליליות באופן עקבי, כולל כל יום מאז יום חמישי, יצאתי חיובית לקורונה ביום שני בבוקר, למרות שלא חוויתי שום תסמינים. שום עיתונאי, מפיק אינם רשומים כאנשים קרובים ע"י היחידה הרפואית של הבית הלבן. יתר על כן, בהחלט לא היה לי שום מידע באבחון לפני שקיימתי תדרוך לעיתונות בבית הלבן ביום חמישי. כעובדת חיונית, עבדתי בשקידה לספק מידע דרוש לעם האמריקני בשלב זה. עם התוצאה החיובית האחרונה שלי אתחיל בתהליך הבידוד ואמשיך לעבוד מטעם העם האמריקני מרחוק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News