ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שוחחו היום (ב') וסיכמו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות.
כמו כן, סיכמו השניים על עריכת כנס דיגיטאלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחדיו לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
