accessibility-icon
share-icon
צילום: אבי אוחיון, לע"מ
צילום: אבי אוחיון, לע"מ

נתניהו וראש ממשלת הודו סיכמו על שיתופי פעולה שונים לטובת המדינות

מערכת C14

מערכת C14

יז תשרי ה'תשפא (05.10.20)

0

like

0

dislike

השניים סיכמו על המשך שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות


ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שוחחו היום (ב') וסיכמו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות.

כמו כן, סיכמו השניים על עריכת כנס דיגיטאלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחדיו לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News