משרד הבריאות מפרסם היום (א') את נתוני התחלואה בבתי החולים השונים ברחבי הארץ. מהנתונים ניתן לראות כי שני בתי החולים המובילים בתפוסה הם בתי החולים בריכוזים הגבוהים של הציבור הערבי – ביה"ח האנגלי בנצרת עם , ובציבור החרדי – ביה"ח מעייני הישועה בבני ברק עם 97% ו-93% אחוזי עומס בהתאמה.

בתי החולים שמציגים דווקא עומסים נמוכים במיוחד הם בתי החולים 'איכילוב' בת"א, 'אוסתא' באשדוד ואף בית חולים נוסף בנצרת 'סנט ונסנט'. גם בתי החולים בלינסון ושניידר והשרון בפ"ת מציגים נתונים נמוכים.
מוקדם יותר היום פרסם משרד הבריאות את נתוני התחלואה המעודכנים. 264,857 חולים מאומתים התגלו מפרוץ המגפה. כמו כן, ישנם 830 חולים שמצבם מוגדר קשה ו-223 מונשמים. מספר הנפטרים עומד על-1,682 מפרוץ המגפה.
