accessibility-icon
share-icon
עודה. צילום: תומר נאבורג פלאש 90
עודה. צילום: תומר נאבורג פלאש 90

איימן עודה אובחן כחיובי לנגיף הקורונה

מערכת C14

מערכת C14

טז תשרי ה'תשפא (04.10.20)

0

like

0

dislike


היום (ראשון) בשעות הצהריים, ח״כ עודה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ח״כ עודה סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב וייכנס לבידוד כנדרש.

ח״כ עודה הודיע כי ״מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהשמע להנחיות המסיכה, מרחק והיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News