היום (ראשון) בשעות הצהריים, ח״כ עודה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ח״כ עודה סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב וייכנס לבידוד כנדרש.
ח״כ עודה הודיע כי ״מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהשמע להנחיות המסיכה, מרחק והיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק".
