במהלך שידור תכנית הפטריוטים בערוץ 20 בו הוצבה עמדת שידור עם שני פאנליסטים בכיכר הבימה בת"א – יריב אופנהיימר ועידית סילמן, הגיעו מפגיני הדגלים השחורים לאזור השידור, תקפו את עמדת השידור ופוצצו את השידור החי. צפו בתיעוד מהשידור:
רגעי ההתנפלות על עמדת השידור:
חברת הממשלה ,שרת התחבורה מירי רגב, גינתה את תקיפת הפאנליסטים בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "בבוקר תוקפים שוטרים, בערב עיתונאים. אני מגנה בחריפות את התקיפה של מגישי ערוץ 20 הערב בתל אביב. חופש הביטוי לאנרכיסטים מסתיים כשהוא נתקל בעיתונות שונה, שלא מהדהדת את התעמולה שלהם. בושה וחרפה".
בבוקר תוקפים שוטרים, בערב עיתונאים. אני מגנה בחריפות את התקיפה של מגישי ערוץ 20 הערב בתל אביב. חופש הביטוי לאנרכיסטים מסתיים כשהוא נתקל בעיתונות שונה, שלא מהדהדת את התעמולה שלהם. בושה וחרפה.
— מירי רגב (@regev_miri) September 29, 2020
גם ח"כ שלמה קרעי מהליכוד מסר בתגובה לתקיפה כי: "אלו שרוממות הדמוקרטיה בגרונם, מתקשים לעכל שידור פטריוטי. חופש הביטוי מסתיים בגבולות הגזרה של האג'נדה השמאלנית שלהם".
"הם מביישים את הערך שהם נלחמים בשמו. טוב שבעוד מספר שעות נעביר כאן בכנסת את החוק האוסר על המפגינים לצאת מגבולות החרפה שלהם".
סרטון נוסף מהשטח.
גם חברת הכנסת אוסנת מרק הגיבה לאירוע: "חופש העיתונות והביטוי הם לא נשמה מנשמת אפה של הדמוקרטיה? למה תמיד מסדר אבירי הדמוקרטיה מגנים עליה בחירוף נפש רק כשהיא משרתת אותם? ובעבור זה אנחנו מקריבים חיי אדם יום יום?"

