בשידור פייסבוק לייב שהעביר ראש הממשלה ממעונו בירושלים, אמר רה"מ בתשובה לשאלות העוקבים כי הסגר הנוכחי לא יהיה תלוי באורך הזמן אלא במצב ירידת התחלואה והוסיף: "לדעתי הסגר לא יהיה פחות מחודש ויכול להיות שהוא יקח הרבה יותר זמן".
"אנחנו רוצים להיערך כמיטב יכולתנו לאפשר לגיל הרך ולכיתות א' ו-ב' את ההפרדה" התייחס נתניהו לפתיחת מערכת החינוך והוסיף: "אנחנו רואים שהנגיף מתפשט ומדביק גם בגילאים האלו. ולכן אנחנו מנסים להשתמש בשבועות האלה לאפשר גם הכנה ןהגנה של הגיל הרך".
לאחר מכן נשאל נתניהו האם יהיו מענקים נוספים לאזרחים וענה: "ככל שיידרש כן".
צפו בשידור הלייב המלא:
https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/618397972154277/?extid=RKudjip4JVwACp56&v=618397972154277
