יועצי ראש הממשלה עופר גולן וטופז לוק הגישו תביעה דיבה נגד אהוד ברק, אורי משגב ורוית נאור, זאת לאור העובדה שהאשימו אותם ויועצים נוספים בבימוי של הפגנה במסגרת הפגנות השמאל בבלפור.
בתביעה, על סך 420,000 שקלים, נטען כי ״הנתבעים החליטו לפרסם עלילת כזב על התובעים והציגו תיאוריית קונספירציה לפיה התובעים "שתלו" מפגינים בהפגנה וביימו אותם במטרה להפיץ פרסומי כזב. בפועל לא שתלו התובעים איש ולא ביימו איש. הם לא הכירו את המפגינים שפגשו והם צילמו את אותם מפגינים כפי שכל אדם יכול היה לצלם אותם״.

עוד נכתב בתביעה כי ״הנתבעים ידעו היטב, כי פרסומיהם מהווים עלילת כזב והם הפיצו אותם רק בשל רצון לפגוע במחנה הפוליטי אליו משתייך ראש הממשלה ומתוך הנחה, כי שמם הטוב של התובעים הוא הפקר, כי מותר לנתבעים להפיץ שקרים וכי לא יידרשו לתת את הדין בשל כך. אלא שהתובעים אינם מוכנים לעבור לסדר היום על הפגיעה בשמם הטוב והם מגישים תביעת לשון הרע זו, כדי שבית המשפט יקבע כי הנתבעים פרסמו עלילת כזב ויחייב אותם בפיצויים הולמים״.
אז יום אחרי שחזרתי מהביקור ההיסטורי בוושינגטון עברתי חקירה אפידמיולוגית ובסיומה (בגלל ששהינו בקפסולה מבודדת) התבקשתי להיות בסגר ולא בבידוד. עדיין, בשל ההנחיות שהשתנו תוך כדי הודעתי שאשלם את הקנס.
— Topaz Luk טופז לוק (@TopazLuk) September 22, 2020
׳תעשיית הכזבים׳ של ביבי נתפסה ׳על חם׳ כשדובר המשפחה עופר גולן והעבד ׳טופז לוק׳ יורטו מפברקים ׳הכחשת קורונה׳. בהפגנה. אילו הצליחו, היו היום כותרות ראשיות: ׳אנרכיסטים ׳מפיצי מחלות! במימון ברק׳ . חרפת ׳מרעילי הבארות׳ היא על ראש שולחם. בשם אלוהים ביבי, לך כבר הביתה! pic.twitter.com/oYdJc8PB6v
— אהוד ברק (@barak_ehud) September 21, 2020
