accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה. צילום: אהרון קרוהן / פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: אהרון קרוהן / פלאש 90

דיווח: ארה"ב ואיחוד האמירויות הגיעו להסכם על מכירת מטוסי F-35 עד דצמבר

מערכת C14

מערכת C14

ד תשרי ה'תשפא (22.09.20)

0

like

0

dislike


על פי הדיווחים, ארצות הברית ואיחוד האמירויות מתכוונות להגיע להסכם בנוגע למכירת חמקני F-35, עד חודש דצמבר הקרוב.

כזכור, שר הביטחון בני גנץ יצא לביקור בזק בארצות הברית. גנץ ייפגש מחר עם מזכיר ההגנה האמריקאי מארק אספר, ועם בכירים נוספים בממשל.

על רקע ההכחשה הגורפת של ראש הממשלה נתניהו כי כחלק מהסכם השלום המתגבש עם איחוד האמירויות, תמכור ארצות הברית מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות, אומר הערב גורם באיחוד האמירויות לערוץ 20 כי "ההסכם גדול הרבה יותר מכפי שאתם בישראל חושבים".

עוד אמר הגורם מהאמירויות כי "מכירת מטוסי f-35 היא חלק מההסכם, אלא שבישראל תומכי נתניהו מנסים להצניע את העובדה, בעוד שמתנגדי נתניהו מנסים לנצל אותן נגדו. הגורם באמירויות מתח ביקורת על התקשורת בישראל על העיסוק מוגזם והפוליטי שפוגע בהסכם ובאווירה".

הגורם מדגיש כי מכירת המטוסים היא חלק מההסכם אף ששר החוץ האמירתי הדגיש כי בקשת המטוסים הועלה כבר לפני 6 שנים וכי כעת היא מתאפשרת עם ההסכם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News