accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

מפקד מחוז דן בפיקוד העורף: חיילים עשו כבר 170 ימי מילואים

מערכת C14

מערכת C14

ג תשרי ה'תשפא (21.09.20)

0

like

0

dislike

"כשיש מערכה אנשים באים לשבועיים שלושה וחוזרים הביתה. כאן זה כבר 7 חודשים והאופק לא נראה" מספר אל"מ אריאל בליץ לערוץ 20


שלושה ימים אחרי כניסת הסגר השני לתוקפו, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף אל"מ אריאל בליץ עובר בין 37 הרשויות הניתנות לאחריותו.

כשהוא מדלג בין ישוב לישוב אנחנו פוגשים אותו בבני ברק, עוד עיר אדומה מיני רבות שעליה הוא מופקד בימים אלו: "אי אפשר להשוות את הטיפול של עירית בני ברק בסגר הראשון לסגר הנוכחי. העיריה והרשויות השונות לקחו אותה כמה צעדים קדימה" הוא אומר ומספר על ההתמודדות המאתגרת "אנשים כבר עשו 170 יום מילואים. צריך להבין עד כמה זה שונה מכל מה שהכרנו עד כה. כשיש מערכה אנשים באים לשבועיים שלושה וחוזרים הביתה. כאן זה כבר 7 חודשים והאופק לא נראה".

"לכן האתגר הגדול ולכן המחוייבות הגדולה שלנו. אנשי המילואים שלנו עזבו בחג את בתיהם כדי לסייע לאזרחים, לקשישים ולכל מי שנצרך. הרמטכ"ל הטיל עלינו משימה ואנחנו נבצע אותה בצורה הטובה ביותר למען עם ישראל" אומר אל"מ בליץ וממהר ליעד הבא.

עקבו אחרינו גם ב-Google News