בעקבות חתימת הסכם השלום אמש (ג') בין ישראל לאיחוד האמירויות, והצהרת השלום בין ישראל לבחריין – ראש הממשלה בנימין נתניהו הפך היום למועמד לקבלת פרס נובל לשלום.
עושים שלום, אמש בבית הלבן
את מועמדותו של נתניהו הגיש לועדה פאולו גרימולדי, חבר פרלמנט באיטליה.
בציוץ בטוויטר כתב גרימולדי:
הצגתי את המועמדות של נתניהו לפרס נובל. מדוע?
1) נורמליזציה עם איחוד האמירויות הערביות
2) נורמליזציה עם בחריין
3) דיאלוג עם סעודיה ופתיחת המרחב האווירי הסעודי למטוסים ישראליים, באופן שמייצר דיונים על הכרה הדדית.
היסטוריה!
תודה גם לטראמפ!
I presented the candidacy of @netanyahu for the #NobelPeacePrize. Why?
1) Pacification with UAE
2) Pacification with Bahrain
3) Dialogue with KSA & opening of Saudi airspace to Israeli aircraft producing debates on mutual recognition.Historic! Thanks to Trump as well! @Israel pic.twitter.com/1EJc4GKoXU— Paolo Grimoldi (@GrimoldiPaolo) September 16, 2020
