ראשי//כלליח"כ שאשא ביטון וח"כ בנט עושים נזק למאבק בקורונהמערכת C14כה אלול ה'תשפ (14.09.20)00ח"כ אוסנת מארק תוקפת את התנהלות ועדת הקורונה ואנשי הציבור שתוקפים את הממשלה במקום לתמוך במאבק0כתבו תגובה