accessibility-icon
share-icon

ח"כ שאשא ביטון וח"כ בנט עושים נזק למאבק בקורונה

מערכת C14

מערכת C14

כה אלול ה'תשפ (14.09.20)

0

like

0

dislike

ח"כ אוסנת מארק תוקפת את התנהלות ועדת הקורונה ואנשי הציבור שתוקפים את הממשלה במקום לתמוך במאבק


עקבו אחרינו גם ב-Google News