מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר הפרופסור גבי ברבש מותח היום (ב') ביקורת על דברים שאמר מוקדם יותר היום מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור חזי לוי ברשת ב', כי אם נראה ירידה למצב של כ-1,000 חולים ניתן יהיה לשקול יציאה מהסגר: "אני מאמין שאם נראה ירידה למצב של 1,000 חולים והתנהגות נכונה ומגמה של ירידה בתחלואה, ובמקביל ייצוב במערך האשפוז, זה יהיה סימן חיובי לשקול יציאה מהסגר. אנחנו נגבש את הקריטריונים בימים אלה".
"לדבר על 1,000 נשאים ביום, כפי שאמר מנכ"ל המשרד, זה סקנדל. זה לזרוק לפח מיליארדי שקלים. צריך להגיע לכמה עשרות עד 200 נדבקים ביום" אומר הפרופסור ברבש.
