הפרופסור חזי לוי מנכ"ל משרד הבריאות, התייחס הבוקר (ב') לסגר שיכנס ערב ראש השנה, ביום שישי הקרוב, ואמר כי "אם מישהו ייסע לפני החג למשפחה, הוא יצטרך ככל הנראה להישאר שם שבועיים. לא נוכל לנסוע להורים במרחק של יציאה מהעיר".
עוד הוסיף מנכ"ל משרד הבריאות כי אמנם בתי החולים עדיין לא קורסים, אך יש עומס רב "סגר הוא צו השעה. צריך לעשות את הדבר זה כדי לבלום את ריצת האמוק של התחלואה כפי שאנחנו רואים אותה בתקופה האחרונה" את הדברים אמר הפרופסור בראיון לאולפן ווינט.
