accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

מתווה האינטרנט המהיר אושר בממשלה

מערכת C14

מערכת C14

כד אלול ה'תשפ (13.09.20)

0

like

0

dislike

הממשלה אישרה הערב את מתווה הסיבים האופטיים שנועד לפתוח ולהאיץ את פריסת תשתיות התקשורת של ישראל, ההחלטהעתידה להביא לרישות מדינת ישראל בתשתיות תקשורת אולטרה רחבות פס


שר התקשורת יועז הנדל הביא היום (א') לאישור הממשלה את מתווה האינטרנט המהיר, שנועד לפתוח ולהאיץ את פריסת תשתיות התקשורת של ישראל.

המהלך עתיד להפוך את ישראל למדינה עם תשתיות אינטרנט מתקדמות ומהירות, יתרום להאצתו של המשק הישראלי בצורה דרמטית ויוביל לצמיחה כלכלית משמעותית.

יש לציין כי השר לא קיבל את עמדת הדרג המקצועי, ודרש מתווה משופר שידאג לפריסה במקביל לפריפריה ולמרכז. אזורי כדאיות כלכלית לצד אזורי כדאיות לאומית. גבולות ישראל תחילה.

מדברי שר התקשורת: ״אני מברך את אזרחי ישראלי, אנו נכנסים כעת לעידן דיגיטלי חדש. הגיע הזמן שנדביק את הפער ונפרוס תשתיות תקשורת מתקדמות בכל רחבי הארץ – במרכז, בפריפריה ובגבולות".

"תשתיות תקשורת הן מנוע צמיחה אדיר לשוק התעסוקה ולתמ״ג. הן מאפשרות עבודה ולימודים מרחוק ומאפשרות תנאי חיים מתקדמים בפריפריה. בדגש על גבולות המדינה. מעוטף עזה, חולות חלוצה, גבול מצרים, הערבה, הבקעה, עמק הירדן, רמת הגולן וגבול הצפון. קו המחרשה וקו הסיב הם קו הגבול״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News