ח"כ שלמה קרעי הגיש היום (א') הסתייגות להצעת חוק שנמצאת בדיונים בוועדת הכנסת, שתתקן את חוק הקורונה הגדול כך שהממשלה תוכל להגביל הפגנות.
חה"כ קרעי: "לאחר שהיום בישיבת הממשלה תלה היועמ"ש את חוסר היכולת של הממשלה לאסור הפגנות בנוסח החוק הקיים, יש לתקן את החוק באופן מיידי. כל עוד מתקיימות הפגנות בניגוד לכל הנחיות הבריאות, אין שום יכולת לקבל אמון ציבורי שיבטיח את השמירה על ההנחיות ובוודאי לא בזמן סגר. מי שחושב שההפקרות הזו יכולה להימשך, דן את מדינת ישראל כולה לחודשים ארוכים של התגברות הקורונה והשלכותיה".
