בישיבת הממשלה הדנה כעת על מתווה הסגר הסופי שיוטל על אזרחי ישראל, זאת כחלק מהמאמצים להילחם בנגיף הקורונה, פרץ ויכוח בין השרים אמסלם ואוחנה לשר המשפטים וליועמ"ש מנדלבליט, זאת על רקע קביעתו של האחרון כי לא ניתן למנוע את ההפגנות.
הויכוח החל כאשר השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ביקש להטיל את הגבלות ההתקהלות על כל ההתקהלויות, גם על ההפגנות: "התקהלות זו התקהלות. אם אסור אז להכל – כולל להפגנות".
שר המשפטים ניסנקורן השיב לאוחנה כי "ממשלה לא יכולה למנוע מחאה נגדה. צריך למצוא מתווה לקיום הפגנות בצורה הגיונית" והגן כמובן על ההפגנות.

לאחר דברי ניסנקורן הפרויקטור גמזו צוטט כשהוא מצודד בטענת השר לביטחון פנים ואומר כי כמו שמגבילים את ההפגנות יש להגביל את התפילות: "יש זכות לתפילה וזה כמו הזכות להפגנה. כפי שמגבילים את התפילות – צריך להגביל גם את ההפגנות. התקהלות זאת התקהלות. אם נתבקש להכין מתווה, נכין מתווה".
לאחר הויכוח בין השרים והתערבות הפרויקטור הגיע תורו של היועמ"ש להגיב לדברים, בדבריו כאמור קרא מנדלבליט "לשמור על ההפגנות. שהמשטרה תחליט", השר דודי אמסלם השיב ליועמ"ש: "קח אחריות" ,וביקש בעצם להחיל מגבלות גם על ההפגנות, וזה ענה לו: "אי אפשר למנוע הפגנות. זה לא עניין של כמות אלא של איכות".
השר אמסלם סיים וקרא למנדלבליט לקחת אחריות על המצב ועל אמון הציבור שנפגע כתוצאה מההיתרים להפגות: "קח אחריות על המחלה, אמון הציבור נפגע בגלל ההפגנות".

רה"מ נתניהו התייחס בישיבת בקבינט הקורונה לסוגיית סיגרת מערכת החינוך ואמר: "בשבועיים הראשונים מערכת החינוך תהיה סגורה אבל צריך לשקול בשבועיים שלאחריהם לאפשר פתיחת הגנים והכיתות הנמוכות".
השר איציק שמולי ממפלגת העובדה אמר לנתניהו כי "האופציה של סגר מלא לא נכונה" מנגד נתניהו השיב לו: "תגיד מה אתה מציע! יש כאן החלטות קשות שצריך לקבל – תהיו מנהיגים".

