כ-5,000 אלפים בני אדם השתתפו אמש בהפגנות השמאל השבועיות בבלפור. במהלך ההפגנה שרו המוחים: 'נתניהו מגיפה' כאשר הם חוזרים שוב ושוב על הדברים.
מפגינים אחרים קראו לעבר השוטרים 'נאצים' 'חלאות' ושלל כינויי גנאי.
מפגינים רבים נשאו שלטים עם מדבקות הנושאות את הכיתוב: 'די לכיבוש' ו'לא לסיפוח'. אחד המפגינים תועד עם דגל פלסטין שלמרכזו הוצמד סמל המגן דוד.

יצוין, כי למרות העלייה בתחלואה והחלטת הקבינט על סגר בהמשך השבוע, נצפו אמש מפגינים רבים כאשר הם יושבים בצפיפות וללא מסכות. משטרת ירושלים שהחלה בפעולות אכיפה עיכבה מפגין שסרב לעטות מסכה. בתגובה, התעמתו המפגינים עם השוטרים תוך שהם מקיפים אותם בצורה מאיימת.
סמוך לחצות כרזה המשטרה כי היא מעוניינת לפתוח את הכביש לתנועה וכי יחולקו קנסות למי שיישאר על הכביש. למרות הבקשות נשארו רבים על הכביש והמשטרה נאלצה לפנותם בכח.
מתעמתים עם השוטרים.
אחד המפגינים שאזק עצמו בצווארו באמצעות מנעול לאחד העמודים חולץ ע"י כבאים ופונה לבית החולים לטיפול רפואי.
סמוך לשעה אחת הסתיימה ההפגנה והכביש נפתח לתנועה.



