שרי הממשלה נגד המלחמה בנגיף הקורונה: היום דווח כי שר השיכון, חבר הכנסת יעקב ליצמן איים על ראש הממשלה נתניהו ואמר כי אם יוטל סגר כללי בתקופת החגים הוא יתפטר מתפקידו בממשלה.
למרות דבריו של השר ליצמן נראה כי במפלגתו לא ממהרים להסכים איתו: "החרדים לא יכולים לעזוב את הממשלה רגע לפני אישור תקציבי הישיבות וחוק הגיוס" נאמר ביהדות התורה.
שר החינוך יואב גלנט, קרא לסגור את מערכת החינוך רק ביום שישי, עם התחלת הסגר. אל גלנט מצטרף השר שמולי, אשר מתנגד לסגירת המעונות לגיל הרך.

השר עמיר פרץ הביע התנגדות נחרצת למהלך ואמר: "אני התנגדתי לסגר בקבינט הקורונה, אני מתכוון להתנגד גם מחר. אני חושב שחלק מהיכולת שלנו להחזיר את האמון בינינו לבין הציבור זה לקבל החלטות ברורות וחד משמעיות".
צילום: דוברות משטרה
שר התיירות אסף זמיר טען הערב בפוסט שפרסם כי "סגר מלא על כל המדינה בחגים הוא צעד קיצוני מדי ובעל משמעויות כלכליות שתעשיות שלמות לא תתאוששנה מהן. לכן אצביע נגד ההחלטה להטיל סגר מלא מחר בישיבת הממשלה".

השר אלקין אמר הבוקר כי הוא ידרוש "מהמומחים שמציעים לנו סגר תוכנית ברורה ואמיתית, שלא יעבדו עלינו. אם שבועיים של סגר לא מספיקים – שיגידו לנו, אם צריך שבועיים או שלושה".
עוד אמר אלקין בראיון ל"חדשות הבוקר כי "אנחנו צריכים לקבל את כל הנתונים לפני שאנחנו מחליטים". עוד תהה אלקין בנוגע לשלב השני של תוכנית הסגר: "איך מערכת החינוך של הגיל הנמוך תהיה מושבתת? איך אנשים ילכו לעבודה?".

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, אמר בראיון לחדשות סוף השבוע כי "אני חתום על ההצעה שתובא מחר לממשלה, ואני אומר חד משמעית – לא יהיה משא ומתן, ברגע שנתחיל להעמיד תנאים של תחום זה או אחר, אנחנו נקריס את כל ההצעה, וכתוצאה מכך – נקריס את מערכת הבריאות".
