ביום שלישי בשבוע הבא יתקיים בבית הלבן טקס חתימת הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות. ראש הממשלה נתניהו, נשיא ארה"ב טראמפ ושר החוץ האמירתי צפויים להשתתף במעמד.
אלא שבישראל לא כולם מרוצים: ערוצי התקשורת 11, 12 ו-13 הודיעו כי לא ישלחו כתבים וצלמים לסקר את האירוע. זאת בשל העבודה שראש הממשלה נתניהו יטוס לוושינגטון במטוס פרטי, ולא בטיסה בה יהיו העיתונאים. ההחלטה התקבלה על רקע העליה בתחלואה, והחשש כי במשך הטיסה הארוכה ידבק נתניהו, בן ה-70, בנגיף קורונה.

מפלגת הליכוד פרסמה אמש הודעה, בה נכתב:
"השמאל והתקשורת מחפשים כל תירוץ להקטין את ההישג ההיסטורי של ראש הממשלה נתניהו, ואף לסכן את בריאותו, רק בגלל שהם לא מוכנים לסבול שהוא הביא ״שלום תמורת שלום״ ולא ״שלום תמורת שטחים״. ראש הממשלה נתניהו ימריא לפגישה עם נשיא ארה"ב ולהסכם שלום היסטורי, שיביא למדינת ישראל רווחים מדיניים וכלכליים אדירים. מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו למעלה מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה"מ יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת". בהודעת הליכוד אף נטען כי "העלות הכוללת של טיסת שני המטוסים לוושינגטון היא 50% פחות מעלות הטיסה הקודמת לוושינגטון במטוס אחד. השמאל והתקשורת ימשיכו להתעסק בשטויות בזמן שראש הממשלה ימשיך להביא הישגים אדירים למדינת ישראל ולעשות היסטוריה".

עיתונאית ערוץ 12, דנה וייס, צייצה בחשבון הטוויטר שלה:
"מטוס פרטי על חשבוננו כדי להגיע לטקס במעמד שרי חוץ. כשכל המדינה בסגר. אם היו טילים על הדרום לא היו טסים. ומה יחשבו יתר חברי המשלחת והעיתונאים. אם זה לא מספיק בטוח לנתניהו ולרעייתו זה כן בטוח עבורם או שבריאותם פחות חשובה?"
מנגד, עיתונאי ערוץ 20 בועז גולן הבהיר:
"בעזרת ה׳ נמריא אני וליטל שמש (0404 וערוץ 20) לוושינגטון ונדווח לעם ישראל על ההסכם ההיסטורי". בהתייחס להודעת הערוצים האחרים כי לא יצטרפו למשלחת, עקץ גולן: "שמחתי לשמוע שככל הנראה לא תהיה לנו הפרעה של בדיקות סאונד ״אחת, שתיים, שלוש, ארבע, מגרמניה היטלר בא״."

