accessibility-icon
share-icon
צילום: תומר ניונברג פלאש 90
צילום: תומר ניונברג פלאש 90

נקבע המועד לטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות

מערכת C14

מערכת C14

יט אלול ה'תשפ (08.09.20)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן בחשבון הטוויטר שלו: ‏"אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!".


נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אישר הערב (ג') כי טקס החתימה על הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות יתקיים ביום שלישי הבא, ה-15 בספטמבר, בבית הלבן בוושינגטון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר את הדברים בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות".

טקס החתימה יובל ע"י נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ויועצו ג'ארד קושנר, וישתתפו בו משלחות מישראל ואיחוד האמירויות שיגיעו לארה"ב בשבוע הבא.

את המשלחת הישראלית יוביל כמובן ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנגד את המשלחת האמירתית יוביל שר החוץ עבדאללה בן-זאיד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News