פרופסור רוני גמזו פרויקטור הקורונה הלאומי חוזר בו מהדברים אותם אמר על הרב קנייבסקי והודה כי הרב אכן לא נתן הוראה שלא ללכת להיבדק.
"מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מספר רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות סגורות לאחר שעשו בדיקת קורונה, ובהתאם לנהלים שנקבעו מראש", אמר גמזו והתנצל: "לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי".

עוד אמר הפרויקטור ביחס לתחלואה העולה בערים החרדיות בכלל ובבני ברק בפרט כי: "המאבק בנגיף הקורונה הוא אתגר לאומי ואני נחוש לפעול בכל דרך על-מנת להוריד את התחלואה. התבקשתי ע"י ועדת חוקה להגדיל את כמות הבדיקות בבני-ברק ובערים החרדיות, וכבר היום יפתחו מתחמי דרייב-אין ומרכזי בדיקה בכל הערים בחברה החרדית. הגדלת כמות הבדיקות חיונית לקטיעת שרשראות ההדבקה".
"ברצוני להדגיש כי אני מייחס חשיבות רבה לבדיקות ולכן אני חוזר ומבקש אל תזלזלו. לכו להיבדק כדי שיחד נוכל לעצור את התחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" סיים.
