בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות מסכמים המשרדים את החלטת ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל, המכריזה הערב על עוצר לילי בערים האדומות החל משבע בערב מחר.
בהודעה נכתב: "לאור העלייה בנתוני התחלואה ואיתה העלייה במספר הערים האדומות ביממה האחרונה ל-40 ערים אדומות, ממונה הקורונה פרופ' גמזו ומשרד הבריאות קיימו דיונים במהלך היממה האחרונה לעדכון מתווה ההגבלות בערים אלו כך שיותאם להיקף התפשטות התחלואה הנוכחי".
"בהמשך להצעה העדכנית, ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל החליטה להטיל סגר לילי אחיד על כל ה״ערים האדומות״ החל ממחר (ב׳) בשעה 19:00, בנוסף לאיסור מוחלט של התקהלויות של למעלה מ-10 איש בשטח סגור ו-20 איש בשטח פתוח, סגירת מערכת החינוך והגברת האכיפה".
"הסגר הלילי יחול כל ערב מהשעה 19:00 ועד השעה 5:00 בבוקר למחרת. במסגרת הסגר הלילי יהיה מותר להתרחק רק עד 500 מטר מהבית, או במקרים מיוחדים שיפורטו בהודעת משרד הבריאות. מוסדות החינוך, למעט חינוך מיוחד, ייסגרו, והעסקים ייסגרו כל ערב מהשעה 19:00, למעט עסקים חיוניים".
"משרד הבריאות יפרסם את רשימת הערים האדומות שעליהן יחולו ההגבלות, לאחר אישור הרשימה בוועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל".

בעקבות ההחלטה הערב בועדת השרים על ההגבלות החדשות יוצא רה"מ במסר לאזרחי ישראל אשר מנסה להסביר את הצעדים אותם נקטה הממשלה:
https://www.facebook.com/268108602075/posts/10157680090712076/
