מפקד פיקוד העורף, האלוף אורי גורדין, ביקר היום (א׳) בעיריית כפר קאסם. הביקור התקיים על רקע היותה של כפר קאסם עיר "אדומה" ובמטרה לקיים הערכת מצב של מפקד פיקוד העורף ונציגי פיקוד העורף בעיר עם ראש העיר, מנכ״ל העירייה ומפקדי המכלולים בעירייה לקראת סגר אפשרי בעיר וצמצום היקפי התחלואה בה.
במהלך הביקור הוצגו למפקד פיקוד העורף הישגי העירייה בנושא המאבק לקטיעת שרשרת ההדבקה, יעדי העירייה, הקשיים עמם מתמודדים ונושאים נוספים המצריכים סיוע של פיקוד העורף.
"שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לעיריית כפר קאסם הוא חזק וימשיך להיות חזק".אמר האלוף אורי גורדין. "העירייה צריכה להמשיך לפעול באינטנסיביות במספר מסלולים על מנת לשפר את הנתונים ולקטוע את ההדבקה: סיוע לתושבים, אכיפה, הסברה, ניהול חקירות אפידמיולוגיות, ניהול ושליטה בנתונים. פיקוד העורף יעשה את מלוא המאמצים בכדי לסייע לעירייה ולתמוך בה בכל אחד מהמסלולים הללו. אני סבור ששיתוף הפעולה יביא לכך שתוך זמן קצר כפר קאסם תהפוך לעיר 'ירוקה'״ סיים.

גם ראש עיריית כפר קאסם, מר עאדל בדיר נשא דברים: ״בנינו תכנית יחד עם אנשי פיקוד העורף ואני חושב שהיא זו שתביא את כפר קאסם לעיר 'ירוקה'. צוות פיקוד העורף נותנים לנו ייעוץ צמוד ויום יומי שמסייע לנו להוריד את נתוני התחלואה. אנחנו הולכים בכיוון טוב ואני סבור שנהפוך לעיר 'ירוקה', אבל האתגר שלנו יהיה להישאר עיר 'ירוקה'״.
