accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.

מבצע משטרתי לאיתור גידולי סמים - צפו

מערכת C14

מערכת C14

יז אלול ה'תשפ (06.09.20)

0

like

0

dislike

בסיוע מסוק משטרתי ומתנדבי משטרה, איתרו שוטרי משמר הגבול 23 חממות לגידול קנאביס בשטחי האש בדרום ובהן כ- 15,400 שתילים. כעת משחררת המשטרה תמונות מהאירוע


במשמר הגבול ומחוז דרום של משטרת ישראל פתחו היום (א') במבצע רחב לאיתור גידולי סמים בשטחי האש בנגב. במבצע לקחו חלק עשרות שוטרי מג"ב, מתנדבים, מתנדבי יחידת הטרקטורונים ומסוק משטרתי.

צילום: דוברות המשטרה.

בפעילות שכללה איסוף מודיעין מקדים, החל משעות הבוקר המוקדמות פשטו הכוחות בהכוונה של מסוק על 23 חממות סמים שבהן גודלו כ- 15,400 שתילי קנאביס.

השוטרים אף איתרו 25 מיכלי מים, צינורות השקייה, רשתות ופאנל סולארי ששימשו לגידול הסמים שהושמדו בשטח.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה.
maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי הם "ממשיכים ביתר שאת לפעול למיגור גידול הסמים בשטחי האש בדרום הארץ, סמים אשר מוצאים דרכם לשימוש בלתי חוקי ומסכן חיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News