בפני קבינט הקורונה הוצג היום (ה') דוח חדש של חוקרים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, בו הם מזהירים על עלייה משמעותית בתמותה עם העלייה בקצב התחלואה. לדבריהם, העלייה החדה בכמות הנדבקים מצביעה על יציאה מיציבות הסיכון הנוכחי מחייב פעולה נמרצת.
AD
החוקרים הציגו את המידע שצברו, לפיו ההתייצבות הסתיימה ובתשעת הימים הקרובים צפויה עליה במספר החולים הקשים. בתרחיש אותו הציגו "יהיו 600 חולים במצב קשה בעוד שבועיים. התחזית קדימה – סיכון משמעותי להתדרדרות מהירה".


אחד מהנתונים המטרידים הוא שעפ"י משרד הבריאות 2,654 חולי קורונה מתוך 3,150 שאומתו אתמול נמצאים מחוץ לאזורי ההתפשטות או לערים אדומות.
