accessibility-icon
share-icon

דו"ח של האוניברסיטה העברית מזהיר: עלייה משמעותית בתמותה

מערכת C14

מערכת C14

יד אלול ה'תשפ (03.09.20)

0

like

0

dislike

לקבינט הקורונה הוצגו נתנוים של צוות חוקרים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, בה מודגמת העלייה הדרסטית בחולים החדשים במצב בינוני וקשה ובכמות הנדבקים, אלה מצביעים על יציאה מיציבות ודורשים פעולה נמרצת


בפני קבינט הקורונה הוצג היום (ה') דוח חדש של חוקרים מהאוניברסיטה העברית  בירושלים, בו הם מזהירים על עלייה משמעותית בתמותה עם העלייה בקצב התחלואה. לדבריהם, העלייה החדה בכמות הנדבקים מצביעה על יציאה מיציבות הסיכון הנוכחי מחייב פעולה נמרצת.

החוקרים הציגו את המידע שצברו, לפיו ההתייצבות הסתיימה ובתשעת הימים הקרובים צפויה עליה במספר החולים הקשים. בתרחיש אותו הציגו "יהיו 600 חולים במצב קשה בעוד שבועיים. התחזית קדימה – סיכון משמעותי להתדרדרות מהירה".

אחד מהנתונים המטרידים הוא שעפ"י משרד הבריאות 2,654 חולי קורונה מתוך 3,150 שאומתו אתמול נמצאים מחוץ לאזורי ההתפשטות או לערים אדומות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News