עשרות מפגינים שהגיעו אמש (ב') למחות ליד ביתה של ליאת בן ארי במושב חרות הורחקו ע"י המשטרה מרחק רב מהמקום.
לטענת חברי פורום א"י המפגינים מזה זמן במקום, למרות הבנות שהושגו עם קצינה ששוחחה עם מפקד המחוז, בה סוכם שיעמדו במרחק 150 מטרים מהבית, ניגשו שוטרים והתעקשו להרחיקם כקילומטר מהמקום.
בוריס אפליצ'וק ממארגני ההפגנה אומר לערוץ 20: "הגענו להפגין נגד השחיתות של ליאת בן ארי. נגד עברות הבנייה שלה והשחיתות בה לכאורה היא מעורבת. לא ייתכן, ולא יעלה על הדעת כי פרקליטה בכירה שאמונה כביכול על טוהר המידות תואשם בעברות כה חמורות. בטח ובטח כאשר היא אחראית על חקירות רגישות כחקירות ראה"מ.
למרות התערבותה של קצינה המקשרת בין משרד הבט"פ למשטרה, בה נאמר כי יותר לנו לעמוד במרחק 150 מטרים מהבית- המשטרה התעלמה והרחיקה אותנו כקילומטר. תוך כדי הארוע, לשאלתה, השוטרים מסרו שאנחנו אכן עומדים במרחק זה למרות שזה לחלוטין לא היה נכון.
זה גם בניגוד גמור להפגנות דומות ליד בתיהם של אנשי ציבור אחרים.
במוצ"ש היינו בקיסריה ליד מעונו הפרטי של ראה"מ, והמפגינים מימין ומשמאל היו במרחק 150 מטר.
מדובר באיפה ואיפה- ובאכיפה בררנית פושעת.
מדוברות המשטרה נמסר כי: "אמש התקיימה הפגנה של כשלושים איש במושב חירות. ההפגנה החלה בשעה 20:00 במיקום שנקבע על ידי משטרת ישראל במסגרת תנאי המחאה. כמעט מיד עם תחילת ההפגנה החלו המוחים לצעוד לכיוון ביתה של הפרקליטה. כוח המשטרה שנכח במקום מנע מהמוחים להתקדם לעבר הבית.
אחרי דין ודברים של פיקוד התחנה עם המארגנים, הובהר להם שהם פועלים בניגוד לחוק ולתנאים שקבעה משטרת ישראל.
המפגינים התבקשו לחזור למקום בו ניתן להם אישור להפגין, ולאחר כעשרים דקות הם הוחזרו ע״י המשטרה למקום המחאה המאושר. ההפגנה הסתיימה בשעה 22:00 בהתאם לתנאים".
