accessibility-icon
share-icon
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למדו עברית באמירויות: נתניהו בשיחה עם מלווה המשלחת הישראלית

מערכת C14

מערכת C14

יב אלול ה'תשפ (01.09.20)

0

like

0

dislike

מלווה המשלחת הישראלית באיחוד האמירויות למד עברית לרגל המאורע ההיסטורי


 

בתום הביקור ההיסטורי של המשלחת הישראלית באבו דאבי, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מלווה המשלחת באמירויות, ובירך אותו ואת יורש העצר מוחמד אבו זייד, על תרומתם להסכם השלום.

השיחה התקיימה בעברית לאחר שמלווה המשלחת אמר כי למד את השפה באמצעות אפליקציית "זום" לרגל המפגש.

בסיום השיחה, הזמין נתניהו את מלווה המשלחת לביקור בארץ ואמר כי הוא מחכה לביקור בנסיכות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News