ראשי//כלליהלוחם שנפצע בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה ביום שני האחרון שוחרר מבית החוליםמערכת C14ל אב ה'תשפ (20.08.20)00בית החולים הדסה הר הצופים מסר כי לוחם מג״ב, סמל שני מ׳ אשר נפצע במהלך פיגוע דקירה בעיר העתיקה ביום שני האחרון, שוחרר היום מבית החולים. מצבו של הלוחם טוב, הוא מחלים מן הפציעה ונראה כי יוכל לשוב לפעילות מלאה בתוך זמן קצר0כתבו תגובה