accessibility-icon
share-icon

הלוחם שנפצע בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה ביום שני האחרון שוחרר מבית החולים

מערכת C14

מערכת C14

ל אב ה'תשפ (20.08.20)

0

like

0

dislike

בית החולים הדסה הר הצופים מסר כי לוחם מג״ב, סמל שני מ׳ אשר נפצע במהלך פיגוע דקירה בעיר העתיקה ביום שני האחרון, שוחרר היום מבית החולים. מצבו של הלוחם טוב, הוא מחלים מן הפציעה ונראה כי יוכל לשוב לפעילות מלאה בתוך זמן קצר


עקבו אחרינו גם ב-Google News