accessibility-icon
share-icon

כ - 20 ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה, שרובם הורים לילדים קטנים או סבים לנכדים, הגישו מכתב בנושא לרה"מ ברקע מקרי התעללות בפעוטות בגנים ולקראת דיון שיתקיים בוועדה לזכויות הילד

מערכת C14

מערכת C14

כ אב ה'תשפ (10.08.20)

0

like

0

dislike


כ-20 ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה, שרובם הורים לילדים קטנים או סבים לנכדים, הגישו מכתב בנושא לרה"מ ברקע מקרי התעללות בפעוטות בגנים ולקראת דיון שיתקיים בוועדה לזכויות הילד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News