accessibility-icon
share-icon

פועל כבן 50 נהרג בתאונת עבודה בחדרה, לאחר שנפל מפיגום באתר בניה

מערכת C14

מערכת C14

יד אב ה'תשפ (04.08.20)

0

like

0

dislike


פועל כבן 50 נהרג בתאונת עבודה ברחוב הנשיא/לבוצקין בחדרה.

שמעון משולם חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בפועל שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה לאחר שנפל מפיגום תוך כדי עבודתו באתר בניה. ביצענו בו בדיקות רפואיות ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News