accessibility-icon
share-icon

בן 70 מחיפה נפל מקומה שלישית ונהרג

מערכת C14

מערכת C14

כז חשון ה'תשפ (25.11.19)

0

like

0

dislike

דוברות מד"א : בשעה 10:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפל מגובה של 3 קומות ברחוב יל"ג בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 70 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו. חובש מד"א מוסטפה שחאדה סיפר: "בכניסה לבניין שכב גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שהוא נפל מהקומה השלישית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."


עקבו אחרינו גם ב-Google News