accessibility-icon
share-icon

בתיאום מושלם: ליברמן וגנץ "במידת הצורך נדבר שוב בהמשך"

מערכת C14

מערכת C14

כג אלול ה'תשעט (23.09.19)

0

like

0

dislike

גנץ בטוויטר: ״זה עתה סיימתי פגישה עם יו״ר ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן, החלפנו דעות ורשמים. במידת הצורך נדבר שוב בהמשך.״


עקבו אחרינו גם ב-Google News