בצעד מחאה של ועד העובדים בחברת אגד תעבורה המוחה על סחבת במשא ומתן עם ההנהלה בנוגע לשיפור תנאי העסקתם, הודיע הועד כי הנהגים ישביתו מחר את קווי האוטובוס משעה 5:00 עד 9:00.
בצעד מחאה של ועד העובדים בחברת אגד תעבורה המוחה על סחבת במשא ומתן עם ההנהלה בנוגע לשיפור תנאי העסקתם, הודיע הועד כי הנהגים ישביתו מחר את קווי האוטובוס משעה 5:00 עד 9:00.