accessibility-icon
share-icon

מחר בבוקר: שביתה בקווי אגד תעבורה

מערכת C14

מערכת C14

כ כסלו ה'תשפ (18.12.19)

0

like

0

dislike

בצעד מחאה של ועד העובדים בחברת אגד תעבורה המוחה על סחבת במשא ומתן עם ההנהלה בנוגע לשיפור תנאי העסקתם, הודיע הועד כי הנהגים ישביתו מחר את קווי האוטובוס משעה 5:00 עד 9:00. 


בצעד מחאה של ועד העובדים בחברת אגד תעבורה המוחה על סחבת במשא ומתן עם ההנהלה בנוגע לשיפור תנאי העסקתם, הודיע הועד כי הנהגים ישביתו מחר את קווי האוטובוס משעה 5:00 עד 9:00.

עקבו אחרינו גם ב-Google News