accessibility-icon
share-icon
סמל חברת BMW צילום: פלאש 90
סמל חברת BMW צילום: פלאש 90

ב.מ.וו תפתח מרכז חדשנות בישראל

מערכת C14

מערכת C14

טו אדר א' ה'תשעט (20.02.19)

0

like

0

dislike

ענקית הרכב מגרמניה הודיעה כי החליטה להקים מרכז לחדשנות טכנולוגית בישראל. שר הכלכלה: "הבעת אמון בתעשיית הסטארט-אפים הישראלית"


ישראל בחזית הטכנולוגיה. ענקית הרכב ב.מ.וו הודיעה כי החליטה לפתוח מרכז חדשנות בישראל, כך כל פי דיווח ב'כלכליסט'.

המרכז המתוכנן יהיה החמישי בגודלו בעולם ויעסיק צוות עם טובי המוחות שיעבדו עם סטארט-אפים ישראליים.

maximize-image
יקימו בישראל מרכז חדשנות. חברת BMW. צילום: פלאש 90

 

עד עתה פעלו בישראל מעבדות ומרכזי פיתוח של חברות דיימלר-בנץ (מרצדס) וג'נרל מוטורס, וכן מרכזי חדשנות של רנו ו-וולוו. כעת יתווסף להם מרכז החדשנות של ב.מ.וו שיתמקד באיתור טכנולוגיות מקומיות.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, הגיב לדיווח ב'כלכליסט': "תחום התחבורה החכמה נמנה על התעשיות הצומחות בעולם ואין ספק שפתיחת מרכז מחקר ופיתוח של חברת ב.מ.וו, כאן בישראל, היא הבעת אמון בתעשיית הסטארט-אפים הישראלית".

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News