
ילדי משפחת שבח פונים לראש הממשלה בדרישה לאשר את חוות גלעד. במכתב שכתבה הבת הבכורה רננה הבוקר (ג'), כתבה: "אני מבקשת שתאשר לנו לבנות בית בישוב ושלא נצטרך לפחד מזה שיפרקו לנו אותו… שיבנו לנו תחנת אוטובוס. כדי שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום".
רננה סיכמה וכתבה: "אני יודעת שאתה איש עסוק. אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו. כי זה חשוב לנו מאוד".

כידוע לאחר שאלמנת הנרצח יעל שבח פנתה לאחר הרצח לראש מועצת שומרון יוסי דגן וביקשה ממנו להאבק לקיים את צוואתו של בעלה, רזיאל ולסייע במאבק להביא לאישור חוות גלעד פנו ראש מועצת שומרון ויעל לשרים ולראש הממשלה וביקשו ממנו לאשר את חוות גלעד.בעקבות זאת התגייסו השרים והביעו את תמיכתם באישור חוות גלעד.
