accessibility-icon
share-icon
רננה שבח כותבת לנתניהו
רננה שבח כותבת לנתניהו

מש' שבח לנתניהו: "אשר את חוות גלעד"

מערכת C14

מערכת C14

ז שבט ה'תשעח (23.01.18)

0

like

0

dislike

ילדי משפחת שבח, שאיבדו את אביהם רזיאל הי"ד בפיגוע ירי לפני כשבועיים שלחו מכתב לראש הממשלה ובו ביקשו ממנו לאשר את היישוב: "שלא נצטרף לפחות שיפרקו לנו אותו"


רננה שבח כותבת לנתניהו
maximize-image
images-count1+
רננה שבח כותבת לנתניהו

ילדי משפחת שבח פונים לראש הממשלה בדרישה לאשר את חוות גלעד. במכתב שכתבה הבת הבכורה רננה הבוקר (ג'), כתבה: "אני מבקשת שתאשר לנו לבנות בית בישוב ושלא נצטרך לפחד מזה שיפרקו לנו אותו… שיבנו לנו תחנת אוטובוס. כדי שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום".

רננה סיכמה וכתבה:  "אני יודעת שאתה איש עסוק. אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו. כי זה חשוב לנו מאוד".

המכתב
maximize-image
images-count1+
המכתב

כידוע לאחר שאלמנת הנרצח יעל שבח פנתה לאחר הרצח לראש מועצת שומרון יוסי דגן וביקשה ממנו להאבק לקיים את צוואתו של בעלה, רזיאל ולסייע במאבק להביא לאישור חוות גלעד פנו ראש מועצת שומרון ויעל לשרים ולראש הממשלה וביקשו ממנו לאשר את חוות גלעד.בעקבות זאת התגייסו השרים והביעו את תמיכתם באישור חוות גלעד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News