הפאנליסט איתמר פליישמן התייחס בתוכנית "הפטריוטים" להסכם הימי שנחתם בין ישראל ללבנון, והציג פרשנות מפתיעה לפיה מדובר ב"שלב מצוין לישראל במלחמה" ולא בהסכם שלום. פליישמן הדגיש כי מי שחושב שמדובר בהסכם שלום "יגלה אחרת", שכן "אין דבר כזה הסכם שלום במזרח התיכון".
פליישמן ביסס את טענתו על הישגים קודמים של ישראל מול אויביה. הוא הזכיר כי חיזבאללה הצהיר בעבר "לעולם לא תפרידו את הגורל שלנו מהגורל של העזה", אך ישראל הצליחה להפריד. כמו כן, איראן אמרה "לעולם לא תפרידו את הגורל שלנו מהגורל של חיזבאללה", וגם כאן, לדבריו, ישראל הצליחה להפריד ו"ריסקנו את הציר האיראני" בחרמון ובסוריה.
לסיכום, פליישמן קבע כי ההסכם הוא "בשורה טובה לעם ישראל". הוא הסביר כי מה שהתחיל כ"טבעת חנק" סביב ישראל, הפך למצב שבו "הלוחמים שלנו עכשיו שמה, מקדימה". לדבריו, מדובר ב"הסכם מצוין", וכעת "החיזבאללה זה בעיה של הלבנונים, לא שלנו".
