accessibility-icon
share-icon
מתוך שידורי ערוץ 14

פליישמן: "אין לאופוזיציה אומץ להחמיא לנתניהו על ההסכם"

הפטריוטים

הפטריוטים

לפני כשעה

1

2

like

0

dislike

איתמר פליישמן מתח ביקורת חריפה על חברי האופוזיציה והתקשורת הישראלית • לדבריו, אין להם את האומץ להודות ביתרונות הסכם לבנון • הוא טען כי הם חוששים לומר מילה טובה על ראש הממשלה נתניהו, מחשש לתגובות שליליות, וציין את בן כספית כדוגמה לכך


רוצה שנקריא לך?

מגישים

במהלך תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, מתח הפאנליסט איתמר פליישמן ביקורת חריפה על חברי האופוזיציה והתקשורת הישראלית, בטענה כי הם נמנעים מלהכיר ביתרונות הסכם הגבול הימי מול לבנון. פליישמן הדגיש כי לדעתו, חוסר ההכרה נובע מחשש עמוק לומר מילה טובה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

maximize-image
צילום: קובי גדעון, לע"מ

לדברי פליישמן, "אין להם את האומץ להגיד שיש יתרונות בהסכם מול לבנון". הוא הוסיף כי "הם מאמינים שאם הם יגידו מילה טובה על נתניהו – משהו מאוד רע יקרה". הפאנליסט טען כי עמדה זו אינה עקבית עם אמירות קודמות של אותם גורמים, וכי "כולנו יודעים שהם שקרים, כן? הם לא מאמינים במילה אחת מכל הציוצים האלה".

פליישמן הסביר כי חברי האופוזיציה והתקשורת חוששים מתגובות שליליות אם יביעו שבח כלשהו כלפי ראש הממשלה או מעשיו. הוא ציין כי "אנחנו הגענו למצב שהמועמדים האלה חושבים ואני חושב שלא בצדק שצד שלהם אם רק תאמר איזה צל של מילה טובה על נתניהו או על מעשה שהוא עשה שאגב גם הרמטכ"ל משבח מאוד משהו מאוד מאוד מאוד רע יקרה לך". כהוכחה לכך, הזכיר פליישמן את העיתונאי בן כספית, באומרו: "נכון, הם צודקים ואנשים כמו בן כספית, זו הוכחה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News