במהלך פעילות אכיפה של שוטרי התנועה ביהודה ושומרון, נעצר היום (ראשון) פלשתיני בן 42 מחברון לאחר שחצה רמזור אדום. בבדיקה של השוטרים התברר כי הנהג, בעל עבר ביטחוני שבגינו ריצה עונש מאסר, נוהג ברכב ציבורי למרות שרישיונו נפסל.

מדובר בפעם הרביעית שבה החשוד נתפס כשהוא מבצע עבירה מסוג זה, דבר המעיד על זלזול מוחלט בחוק ובהחלטות בית המשפט שהושתו נגדו. בנוסף, החשוד נהג ברכב ציבורי שאינו תואם כלל לסוג הרישיון שהיה ברשותו טרם הפסילה.
החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידת הבוחנים של מחוז ש"י. בסיום חקירתו נפתח נגדו הליך תעבורתי והוא נכלא. כמו כן, בהחלטת קצין משטרה, הרכב הציבורי שבו נהג הושבת ונגרר למגרש האחסנה למשך 30 ימים.
