לפחות 14 בני אדם נהרגו היום (ראשון) בהתרסקות מסוק אזרחי בערב הסעודית, כך דיווחה רשת הידיעות הבינלאומית רויטרס. כלי הטיס שנפגע שייך לענקית האנרגיה והנפט הממשלתית "סעודי ארמקו".

מהדיווח הראשוני עולה כי, האסון התרחש באזור ראס תנורה שבמזרח המדינה – אזור אסטרטגי המאכלס את אחד מנמלי ייצוא הנפט ומתקני הזיקוק הגדולים בעולם של החברה. מעוצמת הפגיעה בקרקע נהרגו לפחות 14 מיושבי המסוק, וצוותי חירום מקומיים הוזעקו לזירה.

בשלב זה, נסיבות התאונה הקשה והגורמים שהובילו לנפילת כלי הטיס עדיין אינם ברורים. הרשויות בערב הסעודית שומרות על עמדה עמומה, ועד לרגע זה לא יצאה שום הצהרה רשמית מטעם הממשלה בריאד או מטעם הנהלת חברת "סעודי ארמקו" בנוגע למספר הנפגעים המדויק או לזהותם.
