חברת התעופה אייר סיישל צפויה לחדש את הקו הישיר בין תל אביב לאי מאהה באיי סיישל ומצטרפת לחודש של חברות תעופה זרות שחוזרות לישראל ומחזירה את נתב"ג לשגרה.

החל מ-20 באוגוסט, מהלך שמחזיר את אחת מאפשרויות הנסיעה הנוחות ביותר עבור ישראלים ליעד האיים הפופולרי באוקיינוס ההודי. חידוש הפעילות צפוי לפתוח מחדש גם את אפשרות ההמשך המהירה לאי מאוריציוס, בטיסת קישור קצרה של כשעה ורבע.
על פי לוח הטיסות המעודכן, הקו יפעל במתכונת שבועית: טיסה מתל אביב תמריא בימי חמישי בשעה 04:50 ותנחת במאהה בשעה 12:10 בצהריים, בעוד שהטיסה חזרה לישראל תצא בימי רביעי בשעה 21:30 ותנחת בתל אביב בשעה 02:50. המבנה השבועי מאפשר חופשה מלאה של כשבוע ימים.
הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A320 הכוללים מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. במסגרת השירות יכללו בין היתר ארוחה וכבודה מוגדלת של עד 30 ק"ג לנוסע.

אייר סיישל נחשבת לאחת מחברות התעופה הזרות ששמרו על קשר רציף עם השוק הישראלי גם בתקופות מאתגרות, והקו לסיישל נחשב לאחד המבוקשים בקרב נוסעים ישראלים בשנים האחרונות.
סיישל עצמה ממשיכה להיות יעד תיירותי מבוקש בזכות שילוב של חופים טרופיים, טבע עשיר ומזג אוויר יציב לאורך השנה. לצד חופשות נופש וריזורטים, האיים מציעים גם פעילויות של שיט, צלילה, שנורקלינג וטיולים בין האיים, הנבדלים זה מזה באופיים.

בנוסף, החברה מפעילה גם טיסות פנים לאי פרלין, המאפשרות מעבר מהיר של כ־20 דקות בלבד ומרחיבות את אפשרויות התנועה בין האיים המרכזיים בארכיפלג.
