accessibility-icon
share-icon

פועל כבן 50 נהרג במהלך עבודתו במפעל במועצה האזורית תמר

מערכת C14

מערכת C14

לפני 22 דקות

0

like

0

dislike

צוותי מד"א הוזעקו למפעל במועצה האזורית תמר, שם נפצע גבר כבן 50 במהלך עבודתו • לאחר פעולות החייאה נאלצו החובשים והפראמדיקים לקבוע את מותו


עקבו אחרינו גם ב-Google News