ההגנה הכי טובה היא לפעמים התקפה. ככל שהביקורת על התקשורת גוברת, יש מי שמנסה להחליף את הדיון. גיא פלג למשל יוצא למסע הרצאות תחת הכותרת "נגד מכונת הרעל". ובאותו זמן הוא גם מזהיר את הציבור מהתרחיש הבא: "אנחנו צריכים להיערך שיום אחד יפשטו על אולפני חדשות כאן ויעצרו אותנו כי אנחנו מתנגדי משטר".

האמת גיא? נשמע דרמטי. אבל השאלה אם קשור למציאות והתשובה? לא כ"כ. בחיים האמיתיים ממשלות ימין התחלפו כאן פעם אחר פעם.ביקורת על ערוץ 12 הייתה גם הייתה, אבל אף פעם באף ממשלת ימין ובשום שלב לא איימו לסגור את הערוץ.
לעומת זאת, לסגור את ערוץ 14 שמענו גם שמענו ועוד מהמחנה שמדבר בשם חופש הביטוי הדמוקרטיים! אוי, איזה קטע? אז מי באמת מדבר על סגירת ערוצים? ומי מדבר על מעצרים עתידיים? כרגיל פוסלים במומם ולא רואים את הדבשת של עצמם.

תגיד גיא פלג אמיתי? זה הנושא שאיתו יצאת בהרצאה? כמה סימלי שלמקום קוראים צוותא הפוך על הפוך? ולחשוב שמכונת הרעל שאנחנו מחבקים את הלוחמים ומגינים עליהם מהיום הראשון לעלילת כח מאה. שאנחנו היחידים לסקר את האמת שיוצאת מעלילת משפט נתניהו בזמן שהם עם כל ההכפשות בסוף שותקים כי לא מתאים להם מה שמתבהר.
ולנו קוראים רעל! אז עכשיו הרצאת יחיד, כנראה גיא שיש לך איזה צורך להצטדק. להסביר את עצמך. למה אתה בצד של הטובים אז אתה מטנף על ערוצי ימין, הרמת הרצאה שכל תפקידה להסביר שאנחנו מכונת הרעל. אז פעם הבאה גיא טיפ קטן, כשבא לך לעשות לעצמך יחסי ציבור טובים? אחרי כל הרפש קצת להרים, תנסה להגביה את עצמך זה עובד פי אלף מלנסות להוריד אחרים.
