סוף טוב לחיפושים הנרחבים: ישראל מרדכי שטרן, בעל צרכים מיוחדים בן 25 מבני ברק, שנעדר מאז יום חמישי, אותר הבוקר (ראשון) בכניסה למודיעין עילית כשהוא תשוש אך בחיים.

מדוברות "הצלה" נמסר בשעה 07:25 כי בתום חיפושים נרחבים אותר הצעיר בידי מתנדב הארגון. "בחסדי שמיים הנ"ל אותר הבוקר על ידי מתנדב הארגון בכניסה למודיעין עילית, כשהוא תשוש אך בחיים. תודה לכל מי שסייע בחיפושים ובהפצת התמונה", נמסר.
במשפחתו ציינו כי ישראל מרדכי הוא צעיר בעל צרכים מיוחדים, נתון שהגביר את החשש לשלומו והוביל להכרזתו כנעדר בסיכון. משטרת ישראל פרסמה הודעה רשמית על היעלמותו וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.
מאז יום חמישי השתתפו מאות שוטרים ומתנדבים בחיפושים, שנמשכו גם במהלך השבת בהוראת רבנים. הכוחות סרקו חדרי מדרגות, מבנים, רחובות ואזורים שבהם על פי ההערכות היה עשוי לעבור.
ברחוב הירקון בבני ברק הוקם חפ"ק משותף של משטרת ישראל, יחידות המתנדבים וארגון "עלי שיח", וממנו יצאו צוותי החיפוש לסריקות נרחבות ברחבי העיר ובאזורים נוספים.
החיפושים הסתיימו הבוקר, לאחר שהצעיר אותר בכניסה למודיעין עילית והועבר לקבלת סיוע כשהוא בחיים.

