במהלך דיון שנערך הבוקר (ראשון) בבית המשפט העליון בעניינו של מבקר המדינה, הורה נשיא בית המשפט, יצחק עמית, למשמר בתי המשפט להוציא את חברת הכנסת טלי גוטליב מהאולם. זאת, לאחר שטען כי גוטליב התפרצה לדבריו במהלך הדיון.

"הבלגתי על כמה התפרצויות", אמר הנשיא עמית, והוסיף: "אני מבקש מהמשמר להוציא אותה". לאחר מכן הנחה הנשיא כי יש לאפשר לה לצאת מהאולם באופן עצמאי: "נאפשר לה לצאת לבד".
שואלים אותי למה אני לא קמה כשהשופטים נכנסים לדיון בבגץ. ובכן, שופטים שבזים לי כנבחרת ציבור, ובזים לציבור הימני אותו אני מייצגת, שמחללים את חסינותי שוב ושוב, לא ראויים לגינוני כבוד. מקום בו שופט לא עומד כשנבחר ציבור מגיע אליו, מקום בו שופט לא טורח להורות למישמר לפנות מקום לנבחר…
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) June 28, 2026
קודם לכן, בפתח הדיון, התייחסה ח"כ גוטליב לסדר היום בבית המשפט בחשבון ה-X שלה וכתבה כי היא בוחרת לא לקום בעת כניסת השופטים לאולם, וטענה כי שופטים שבזים לה כנבחרת ציבור ופוגעים בחסינותה, אינם ראויים לגינוני כבוד מצדה.
